Újdonságok
VIDÁM FIZIKA ÉS MATEMATIKA NAP A VÖRÖSBERÉNYI ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN
2014.05.03 11:39
2014. árpilis 18.-án pénteken a tavaszi szünet előtti utolsó tanítási napon egy projektnap keretében vetélkedőt szerveztünk a felső tagozatosoknak.
Az osztályok 4*45 perc alatt 2*6 fős csapatokban mérték össze tudásukat. A feladatok megoldásához szükség volt egy kis ügyességre, leleményességre és...
4. ciklus
2013.06.01 16:44
A 4. ciklus tesztelésében természettudományos tartalmak feldolgozásánál a három tanulási folyamatleírásból a „Mesélj el egy történetet!” választottuk. Két csoporttal teszteltünk, azaz két videót készítettünk, egy kosztümöset és egy kísérletezőst. A csoportok nem különültek el teljesen...
3. ciklus
2013.04.06 10:32
A 3. ciklusban résztvevőknek egy „terméket” kellett készíteniük, melyet egy célközösség használt fel. A termék egy olyan számítógépes program volt, mely az oszthatósággal kapcsolatos ismereteket gyakoroltatta a hatodikos diákcsoporttal. A kétféle feladattípus mellett még nehézségi fokozatot...
Fizika Nap
2012.06.11 21:07
Az iTEC-es pályázat zárásaként hét állomásból álló „akadályversenyt” szerveztünk a felső tagozat részére.
A gyerekeknek bemutattuk az interaktív táblás termekben a projektben résztvevő hetedikes diákok prezentációit. Ezután minden csapatnak ki kellett tölteni a látottakkal...
A második ciklus feladatai
2012.06.06 17:42
A második ciklusban a gyerekek feladata az év végi ismétlés „újraértelmezése” volt. Azt kértem tőlük, hogy lapozzák át a fizika könyvüket és dolgozzák fel kedvenc leckéjüket vagy számukra érdekes kísérletet. Így olyan tartalmak is bekerültek a prezentációkba, amelyekről egyáltalán nem...
Feltöltés folyamatban
2012.06.01 19:36
Lassan, de biztosan elkészülnek a prezentációk és a videók. Ezeket hamarosan láthatjátok is a honlapon.
A nyolcadikosok besegítettek:)
2012.05.21 12:45
A nyolcadikosok az informatikaórájuk folyamán segítő kezet nyújtottak weblapunk szerkesztésében. Köszönjük nekik.:)
Első félévben
2012.05.21 08:43
A 2011/2012 -es tanév első félévében a gyerekek feladata az volt,hogy segitsék szemlélteni az egyszerű gépeket. Négy csoportban dolgoztak,és az általuk készített prezentációkat két tanórán néztük meg. Ezzel még aktívabb részeseivé váltak az új anyag feldolgozásának.