Újdonságok

VIDÁM FIZIKA ÉS MATEMATIKA NAP A VÖRÖSBERÉNYI ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN

2014.05.03 11:39
2014. árpilis 18.-án pénteken a tavaszi szünet előtti utolsó tanítási napon egy projektnap keretében vetélkedőt szerveztünk a felső tagozatosoknak. Az osztályok 4*45 perc alatt 2*6 fős csapatokban mérték össze tudásukat. A feladatok megoldásához szükség volt egy kis ügyességre, leleményességre és...

4. ciklus

2013.06.01 16:44
A 4. ciklus tesztelésében természettudományos tartalmak feldolgozásánál a három tanulási folyamatleírásból a „Mesélj el egy történetet!”  választottuk. Két csoporttal teszteltünk, azaz két videót készítettünk, egy kosztümöset és egy kísérletezőst. A csoportok nem különültek el teljesen...

3. ciklus

2013.04.06 10:32
  A 3. ciklusban résztvevőknek egy „terméket” kellett készíteniük, melyet egy célközösség használt fel. A termék egy olyan számítógépes program volt, mely az oszthatósággal kapcsolatos ismereteket gyakoroltatta a hatodikos diákcsoporttal. A kétféle feladattípus mellett még nehézségi fokozatot...

Fizika Nap

2012.06.11 21:07
  Az iTEC-es pályázat zárásaként hét állomásból álló „akadályversenyt” szerveztünk a felső tagozat részére. A gyerekeknek bemutattuk az interaktív táblás termekben a  projektben résztvevő hetedikes diákok prezentációit. Ezután minden csapatnak ki kellett tölteni a látottakkal...

A második ciklus feladatai

2012.06.06 17:42
  A második ciklusban a gyerekek feladata az év végi ismétlés „újraértelmezése” volt. Azt kértem tőlük, hogy lapozzák át a fizika könyvüket és dolgozzák fel kedvenc leckéjüket vagy számukra érdekes kísérletet. Így olyan tartalmak is bekerültek a prezentációkba, amelyekről egyáltalán nem...

Feltöltés folyamatban

2012.06.01 19:36
Lassan, de biztosan elkészülnek a prezentációk és a videók. Ezeket hamarosan láthatjátok is a honlapon.

A nyolcadikosok besegítettek:)

2012.05.21 12:45
A nyolcadikosok az informatikaórájuk folyamán segítő kezet nyújtottak weblapunk szerkesztésében. Köszönjük nekik.:)

Első félévben

2012.05.21 08:43
A 2011/2012 -es tanév első félévében a gyerekek feladata az volt,hogy segitsék szemlélteni az egyszerű gépeket. Négy csoportban dolgoztak,és az általuk készített prezentációkat két tanórán néztük meg. Ezzel még aktívabb részeseivé váltak az új anyag feldolgozásának.